Oi! Oi! Oi!

At det finnes paranoide idioter i USA kommer vel ikke som noen overraskelse på særlig mange borte i gamlelandet, men iblant må jeg bare heve øyenbrynene, riste på hodet og lure på om det er første april mer enn en gang i året enkelte steder.

Jeg greier bare ikke å kommentere denne artikkelen. Det er bare så mye her som er så tullete at jeg vet ikke om jeg kan ta det alvorlig, om jeg skal le eller gråte, eller om jeg egentlig burde være i stand til å skrive et langt og sarkastisk blogginlegg om at den mentale helsetjenesten her i landet virkelig har mye å ta fatt på.

4 comments on “Oi! Oi! Oi!

  1. Ja, han er sikkert en kjernekar han!
    Men kontakten hans med virkeligheten er vel sporadisk, for å si det mildt?

  2. Neida! Her borte er det litt som i en science-fiction tegnefilm jeg så engang; der svevet folk rundt i greier som så ut som såpebobler, og selvsagt hadde alle sin egen.

Legg igjen en kommentar

