Fra vinter til sommer



Fresh salad
Originally uploaded by SuperMarina.

Tre uker siden eller deromkring var det fremdeles vinter her. Nå er det plutselig sommer.
I Iowa finnes det ikke noe sånt som vår og høst.

Men sommer er da greitt. Og tidsbesparende, for jeg har salat på balkongen så jeg ikke trenger å dra til butikken for det iallefall. Hvis nå bare tomatene hadde vært modne i mai!
Mens jeg holder på kan jeg vel ønske meg et vintre også? Og noen ølbusker?

Pleeease?

By Marina Posted in Ukategorisert

5 comments on “Fra vinter til sommer

  1. Finner du noen, la meg vite hvor jeg kan få tak i noen også! Kanskje jeg kan få en avlegger?

  2. Jeg har egentlig fått akkurat passe med vintre i livet, skulle jeg mene, så du kan få resten av mine. Vær så god å forsyn deg :o)

    Hvorfor ølbusker når du kan få halvlitrær?

Legg igjen en kommentar

