Er agurksesongen over nå?

Iallefall påstår Aftenposten at nå er krepsesesongen i full gang. Det kan jeg saktens være enig i. Iallefall er sesongen heller krepsepreget hjemme hos meg.

Men bare for informasjon: Smurflingene er fremdeles under 1 cm, alle som en. Smurf nekter å la seg måle men hun er iallefall under 9.5 cm.

Bare så dere vet det, altså.

4 comments on “Er agurksesongen over nå?

  1. Slutt på agurkene altså? Hmm, det gjenstår å se. 🙂 Det er et par dager siden jeg leste aviser sist, jeg får ta en sjekk og se om agurkene har forsvunnet. Krepsing er kanskje ikke favorittsporten din? (hvis det kan kalles sport, og det kan det sikkert ikke) Regner med Smurf m/familie ville ristet rasende med klørne om de fikk vite om det.

    Pass godt på de søte små. 🙂

  2. Tror nok agurksesongen varer året rundt nå for tiden! Global oppvarming og alt det der, vet du.

    Smurf har en noe negitiv holdning til krepsing, ja. Og de søte små vifter med klørne til stadighet uansett. Jeg er ikke helt sikker på om de er rasende eller bare vil tøffe seg, men har nok mest tro på det siste.

  3. Meg også!
    Jeg skrev faktisk noe om det engang, og oppfordret folk til å motvirke denne uheldige utviklingen ved å bli mer miljøvennlige. End ting jeg synes vi burde gjøre er å slutte å kjøpe papiraviser.

Legg igjen en kommentar

