Romantisk, eller hva?




Isn’t it lovely?

Originally uploaded by SuperMarina

Jeg vasket bilen igjen i dag. Det var jo en stund siden sist. Men i dag tok jeg ikke med meg kameraet så dette bildet får greie seg som bevis.
Ja, jeg vet, ikke helt overbevisende nei.

Så jeg kan vel likesågodt spørre hva slags juksemakeri jeg brukte for å få til dette bildet. Jeg tror man er nødt til å ha litt kjennskap til digitale kameraer for å gjette, men det har vel iallefall halvparten av begge leserne mine…

Og selv om jeg har kjørt dette gjennom Photoshop, er det egentlig ikke det jeg mener.

7 comments on “Romantisk, eller hva?

  1. Jeg tenker kanskje «fluorescerende» eller «Negasjon».. Men hva vet jeg.. Synes det var fint jeg.

    Egoisten
    – Åtgaumsforvaltar med lyst på skikkelig kamera

Legg igjen en kommentar

