Et bilde sier mer enn 1000 ord?

Chicago
Jeg finner bare ikke ord for tiden, så jeg må vel uttrykke meg i bilder. Dette er fra forrige helg. Jeg vet ikke hvilke 1000 ord eller mere det står for, så hvis noen finner det ut, la meg vite!

4 comments on “Et bilde sier mer enn 1000 ord?

  1. Er det utsikt fra Sears?
    Ser vi skulle dratt opp på kvelden istedet. Vi var forresten på Hancock, samme bygg, litt annen beliggenhet. Men var fint å se ut over vannet på ene sida og byen på andre 🙂

  2. Ja, dette er Sears. Hancock er oppe i venstre hjørne av dette bildet, den med lysstripen og de to antennene med røde lys. Jeg synes utsikten derfra er bedre men jeg hadde aldri vært oppe i Sears bygningen før.
    Egentlig er det planen min å dra inn til Chicago igjen i dag eller i morgen for å handle litt. Man trenger jo noe nytt til høsten og utvalget her er jo knøttlite! Hvis jeg gjør det tar jeg kanskje det nye stativet og vidvinkelen opp i Hancock også. Det er en stund siden jeg har vært der.

Legg igjen en kommentar

