Historisk Marina

logo
Hvilken historisk personlighet er du?
Mitt resultat:
Leonardo DaVinci
Du er et multigeni som både kan lage fantastiske kunstverker, utvikle usannsynlige oppfinnelser og tenke tanker høyt over de fleste andre. Det er bare å velge og vrake for deg! Hva skal du bli, hva skal du gjøre? Verden ligger for dine føtter. En ting er sikker: du vil huskes i mange, mange år etter din død.
Ta denne quizen på Start.no

Jeg SA riktignok at jeg ikke har sjegg, men det er vel det indre som teller? Hvis det stemmer, da. Jeg vet selvsagt at jeg er helt genial, men at jeg kan lage fantastiske kunstverker var nytt for meg. At tankene mine går over hodet på de fleste (meg inkludert) er derimot godt kjent.
Og at jeg vil huskes i mange år etter min død betyr vel at jeg kommer til å stryke med etter å ha lånt mange penger av noen?

2 comments on “Historisk Marina

  1. Albert Einsten
    Du er et av historiens største genier. Dine tanker går høyt over hodene på de fleste andre i din samtid. Sannsynligvis kommer du til å revolusjonere måten vi ser på verden for alltid før din tid er omme. Men alt er relativt, er det ikke?

    9.70% har falt innenfor denne kategorien.

    Tankene mine er visst også ute og flyr et eller annet sted…

Legg igjen en kommentar

