Dagens søkeord-perle

Det er visst ikke mange som har funnet bloggen min ved hjelp av søkemotorer i dag, men de som gjorde det, gjorde en utmerket jobb.

Det første søkeordet var miljøvennlig dopapir, fulgt av selger som hakka møkk.

Det siste var forøvrig «cause & effect», noe som igrunnen passer godt inn, synes jeg!

2 comments on “Dagens søkeord-perle

  1. He-he, det er ganske snodig hvordan søkemotorene jobber. Nesten like snodig som å se hva enkelte søker på.

    Jeg fikk nettopp inn et treff på «private sexbilder». Det er det ikke så mye av i bloggen min, så jeg vet ikke helt hvordan den havna der. Nuvel, vedkommende ble sikkert skuffet.

  2. Og har det noen hensikt i å søke etter private sexbilder? De private er jo de vi har i sjult mappe på vår egen harddisk. De som er på nett er jo offentlige.

Legg igjen en kommentar

