Gode nyheter på en mandag

BBC forteller i dag at sjokolade reduserer ME-symptomer. Hvis ikke det er perfekte nyheter på en mandag, så vet ikke jeg.

10 comments on “Gode nyheter på en mandag

  1. Goodwill: Ja, ikke sant? Jeg er sikker på at sjokolade forebygger ME også, i tilfelle det ikke er det jeg lider av.
    Nissemann: Husk at det skal være mørk sjokolade!

  2. Å pokker, jeg leste ikke BBC-saken… :o) Mormor var forresten nettopp hos legen og fikk vite at hun hadde høyt blodsukker. «Men jeg spiser ikke sukker», sa hun. «For det er jo ikke sukker i mørk sjokolade?» Sånn ser verden ut fra en 77-årings øyne… Hjelper det å spise lys sjokolade i mørket?

  3. Nissemann: Det er nok sukker i mørk sjokolade også, dessverre. Enten man er 77 eller 27…
    Minneapolise: Ja, jeg leste om mageviruset. I mitt tilfelle var det nok gode, gamle Epstein-Barr som var på ferde opprinnelig, men det betyr ikke at et eller annet enterovirus ikke plager meg i tillegg,
    Kanskje sjokoladen har en effekt på disse virusene?

  4. Jeg har veldig lyst at det skal være et sånt virus, det høres liksom så enkelt ut å fikse når man først vet hva det er!

Legg igjen en kommentar

