Ikke bare gode nyheter, forresten…

Goodwill tagga meg for at jeg skal skrive om de av mine mange gode egenskaper jeg er mest fornøyd med, men for tiden er jeg altfor sjuk til å gjøre denslags. Hvis jeg ikke dauer før jeg igjen husker hvilket fortreffelig menneske jeg egentlig er, skal jeg fullføre oppgaven senere en gang.

I mellomtiden kan begge mine lesere more seg over en egenskap jeg ikke er fornøyd med i det hele tatt: Når jeg skal ringe manageren min og fortelle at jeg er døden nær og ikke kan komme på jobb idag høres jeg så lite overbevisende ut at jeg tror ikke på meg selv og med mindre jeg virkelig ser døden i hvitøyet lar jeg bare være og går på jobb likevel.
For en møkkaegenskap! Hvis det ikke var for den kunne jeg vært hjemme med en kopp te og en god bok nå.

6 comments on “Ikke bare gode nyheter, forresten…

  1. Takk! Men i dag ble det jo ekstra fridag på meg. Bare at jeg er for sjuk til å nyte den.
    Livet er ikke rettferdig!

Legg igjen en kommentar

