Dagens meme

Dette er visst dagens meme, og ettersom den er mye enklere enn å finne syv ting jeg er fornøyd med hos meg selv svarer jeg så bloggen min skal se ut som om jeg fremdeles er i live. For det er jeg, om ikke helt i form.

1. WERE YOU NAMED AFTER ANYONE?
Ja, farmor.

2. WHEN WAS THE LAST TIME YOU CRIED?
Jeg gråter aldri. Eller nesten aldri, så siste gang var sikkert flere år siden.
Med andre ord: Jeg husker ikke.

3. DO YOU LIKE YOUR HANDWRITING?
Haha! Tror ikke engang jeg har noen håndskrift mere! I så fall er den totalt uleselig.

4. WHAT IS YOUR FAVOURITE LUNCH MEAT?
Jeg spiser ikke denslags. Noen standarder må man da ha!

5. DO YOU HAVE KIDS?
Nei.

6. IF YOU WERE ANOTHER PERSON WOULD YOU BE FRIENDS WITH YOU?
Skremmende tanke, igrunnen, men hvorfor ikke?

7. DO YOU USE SARCASM A LOT?
Nei, ikke mye. Bare en gang iblant når det virkelig trengs.

8. DO YOU STILL HAVE YOUR TONSILS?
Ja. Og blindtarmen også. Men ikke visdomstennene.

9. WOULD YOU BUNGEE JUMP?
Nei.

10. WHAT IS YOUR FAVOURITE CEREAL?
Ingen. Som jeg skrev ovenfor; noen standarder må man da ha!

11. DO YOU UNTIE YOUR SHOES WHEN YOU TAKE THEM OFF?
Hvis de har snøring, ja.

12. DO YOU THINK YOU ARE STRONG?
Sånn noenlunde, ja.

13. WHAT IS YOUR FAVOURITE ICE CREAM?
Spiser ikke iskrem.

14. WHAT IS THE FIRST THING YOU NOTICE ABOUT PEOPLE?
Det varierer litt.

15. RED OR PINK?
Rødt.

16. WHAT IS THE LEAST FAVOURITE THING ABOUT YOURSELF?
Jeg har et eksplosivt temperament.

17. WHO DO YOU MISS THE MOST?
Jeg har diverse venner jeg gjerne skulle hatt nærmere, men det er egentlig ikke noen bestemt person jeg savner spesielt mye.

18. DO YOU WANT EVERYONE TO SEND THIS BACK TO YOU?
Spiller egentlig ingen rolle.

19. WHAT COLOR PANTS AND SHOES ARE YOU WEARING?
Beige bukser og svarte sko.

20. WHAT WAS THE LAST THING YOU ATE?
Bagel med jalapeno-kremost.

21. WHAT ARE YOU LISTENING TO RIGHT NOW?
Ingenting, men hva jeg hører er diverse kolleger som diskuterer fotball (av skulderputeversjonen) og dama i avlukket ved siden av meg som slurper og stønner. Vil egentlig ikke vite hvorfor.

22. IF YOU WERE A CRAYON, WHAT COLOUR WOULD YOU BE?
Orange. Eller grønn.

23. FAVOURITE SMELLS?
Kaffe.

24. WHO WAS THE LAST PERSON YOU TALKED TO ON THE PHONE?
En telefonselger som ringte etter klokka ti om kvelden. Det var ikke en hyggelig samtale.

25. DO YOU LIKE THE PERSON WHO SENT THIS TO YOU?
Ingen sendte den til meg; jeg knabbet den fra Goodwill. Og han er da grei.

26. FAVOURITE SPORTS TO WATCH?
Gidder egentlig ikke se på sport. Delta, kanskje, men ikke se på

27. HAIR COLOUR?
Mørkebrunt.

28. EYE COLOUR?
Brune.

29. DO YOU WEAR CONTACTS?
Nei. Ikke briller heller.

30. FAVOURITE FOOD?
Har egentlig ingen favoritt, men et eller annet med fisk i som ikke er frityrstekt, kanskje?

31. SCARY MOVIES OR HAPPY ENDINGS?
Begge deler?

32. LAST MOVIE YOU WATCHED?
The Pink Panther Strikes Again.

33. WHAT COLOUR SHIRT ARE YOU WEARING?
Brun.

34. SUMMER OR WINTER?
Begge deler. Men egentlig liker jeg vår og høst best.

35. HUGS OR KISSES?
Kommer an på hvem andre enn meg som er involvert!

36. FAVORITE DESSERT?
Key Lime pie.

39. WHAT BOOK ARE YOU READING NOW?
Husker ikke hva den heter, men den handler om å sette opp Linux-servere. Meget interessant persongalleri og superspennende handling!

40. WHAT IS ON YOUR MOUSE PAD?
Ingenting. Jeg har ikke musematte.

41. WHAT DID YOU WATCH ON TV LAST NIGHT?
Ingenting. Igjen, noen standarder må man da ha?

42. FAVOURITE SOUND?
Latter. Så lenge det ikke er noen som ler av meg.

43. ROLLING STONES OR BEATLES?
Inen av delene, eller begge. Jeg er igrunnen ganske likegyldig, men begge er igrunnen OK. Bare så lenge siden.

44. WHAT IS THE FARTHEST YOU HAVE BEEN FROM HOME?
Det kommer an på hvordan vi definerer «hjemme». Og «langt borte». Jeg tror jeg er langt borte mesteparten av tiden.

45. DO YOU HAVE A SPECIAL TALENT?
I så fall har jeg ikke oppdaget det enda. Dessverre.

46. WHERE WERE YOU BORN?
Et eller annet sted i Afrika.

47. WHOSE ANSWERS ARE YOU LOOKING FORWARD TO GETTING?
Tror de fleste har svart på denne før meg.

48. WHAT TIME IS IT NOW?
Ugudelig tidlig på morran… Øh… OK, 9:51. Om morgenen.

By Marina Posted in Meme

4 comments on “Dagens meme

Legg igjen en kommentar

