Seek and ye shall be lost!

Dagens søkeordvits er ikke spesielt morsom, men sånn passe grov og folk som har tankene i rennesteinen likevel kan jo tilpasse den etter behov:

Første søkeord er gjengangeren «fandens oldemor«. Neste er «nakne bryster«. Men jeg må skuffe dem som etter dette forventer at det tredje er klassikeren «pule gamle damer«. Det tredje søkeordet var «ballekløe«.
Dagens guglere hoppet altså over noe i dag.

Og bra er det.

4 comments on “Seek and ye shall be lost!

  1. Ha-ha! Det er jo utrolig hva folk søker på. Lurer på hva de forventer når de søker på «ballkløe»..? Hvor mye kan egentlig sies om det? Eller trenger de et lite besøk innom Lommelegen, for å finne ut årsaken til kløen kanskje? Jeg har et forslag: Flatlus. Legen neste!

  2. Hmmm… Det kan være du får «pule gamle damer» som søkeord-treff neste gang du leser av statistikken, du havner nemlig på første treffside hos Google med den linjen. Esquil er faktisk nede på en tredjeplass der nå…

  3. Hvafornoe? Jeg konker ut Esquil med favorittsøkeordet hans?
    Nå må jeg begynne å være forsiktig, altså!

    Men hva søkte du etter «pule gamle damer» for, om jeg tør spørre?

Legg igjen en kommentar

