Næringsvett?

På søndag var jeg i matbutikken, og da tenkte jeg at det er en stund siden jeg har hatt fisk til middag så jeg kjøpte likesågodt et stykke torsk til middag på mandag. Så hadde jeg det unna veien, lissom.

Da jeg var på vei hjem fra jobb på mandag tenkte jeg at fisk til middag hørtes sannelig ut som en god ide. Så jeg stakk innom butikken og kjøpte en flyndrefilet til middag.

Og det var kanskje ikke så dumt av meg. Fisk skal jo være bra for hukommelsen, og da er det slett ikke umulig at jeg trenger dobbel dose.

10 comments on “Næringsvett?

  1. Glitrende, Marina! 🙂

    Men det er en fin ting med dette, og det er at det er godt med rødvin til både torsk og flyndre, så nå kan du ta dobbel dose av både fisk og rødvin :o))

  2. Flopsy: Det blir nok en god del fisk og rødvin på meg i nærmeste framtid!
    Undre: … og en god latter forlenger livet. Duverden hvor sunt vi lever!

  3. Mere fisk, Marina. Mere fisk… Har hørt at Norge har mye sild som er klar for eksport, det er bare å bestille! Det er russiske etiketter på pakkene, men det gjør vel ikke noe?

  4. Nissemann: Hvis jeg vil ha norsk sild, kan jeg få så mye jeg vil ha fra slektningene mine. Uten russiske etiketter.
    radiohode: På dypt vann, kanskje? 😀
    Det blir sagt om gullfisk at de bare husker i tre sekunder, men det er helt feil. Fisk har ganske god hukommelse. Mine kan iallefall huske fra en uke til neste, for så fort jeg flytter på lampene så jeg kan gjøre rent i akvariet gjemmer de seg. Akvarierengjøring er det verste de vet om.
    Ignorante, ja, men ikke på grunn av dårlig hukommelse.

Legg igjen en kommentar

