Halloweenfeiring

Enkelte kler seg ut som hekser og spøkelser. Andre forbereder seg ved å kjøpe inn massevis av godterier for alle ungene som kommer på døra og vil ha snop.

Noen legger seg på lur med hageslangen i tilfelle noen monstere skulle våge seg inn på deres territorie.

Jeg kjenner tilogmed folk som går i kirken, enten for å feire de Dødes Dag eller for å be om beskyttelse mot alle heksene og goblinene.

Selv feirer jeg ikke Halloween. Gidder bare ikke.

Men bare for opplysning, jeg har time hos tannlegen i dag.

9 comments on “Halloweenfeiring

  1. Jajja, happy halloween likevel. Jeg har handlet godteri i store mengder, og fikk besøk av svimlende to – 2 – halloweenere. Og de måtte jeg attpå til stå i stuevinduet og vinke til for at de skulle svinge inn porten… :o)

  2. Vi gidder heller ikke å bry oss med halloween. Jeg synes det er utrolig teit at Norge har hermet etter den amerikanske måten å gjøre det. Det blir helt meningsløst.

    Vi glemte helt av at det var halloween helt til det ringte på døra. Da jeg fortalte guttungen at vi ikke hadde noe godteri spurte han om han kunne få en dollar. Da var det slutt på høfligheten her hvertfall. Etter det gadd vi ikke å åpne når de ringte på.

  3. nissemann: Så kona hadde på seg hvit kjole?
    M: Nei, det burde være måte på!
    Ungene nå for tiden, og alt det der. Jeg er blitt så lei av maset at hvis jeg er hjemme låser jeg døra og svarer ikke.
    Goodwill: Nei, tannlegen min er grei.

Legg igjen en kommentar

