Marinas julegavetips, Del 3: Den mest perfekte gaven man ikke kan kjøpe

Gavekort til Vinmonopolet, selvfølgelig.

Trenger jeg si mere?

15 comments on “Marinas julegavetips, Del 3: Den mest perfekte gaven man ikke kan kjøpe

  1. Gavekort på Systembolaget. Kjøre litt lenger, men du får mer for pengene på gavekortet. Kjøre lenger for å kjøpe økologisk vin 😉

    Hvilken vin passer forresten til de blå krepsene? Blue Nun?

  2. Hvis man virkelig trenger det, har man ikke tid til å kjøre lenger. Ellers virker jo Systembolaget nesten som polet; man kan kjøpe sprit der.

    Jeg tror Blue Nun er litt for søt til kreps. Jeg tror jeg ville prøvd et eller annet hvitt fra Rhône-dalen eller deromkring. Kanskje noe italiensk.
    Eller øl!

  3. Har de gavekort nå da? Jeg trodde ikke det fantes!
    I så fall er det vel den perfekte gave for omtrent alle? Bortsett fra at det ikke virker for oss som må sende gaver fra utlandet selvsagt.

  4. Gaver fra Vinmonopolet er alltid en hit!

    Eller, kanskje ikke til dem som er helt avholds. Men de fleste andre ville nok satt pris på det. Jeg hadde ikke takket nei, men jeg hadde nok ønsket meg noe annet enn Blue Nun.

  5. Skorpionkvinnen: Men det hjelper ikke meg for de selger dem ikke på internett…
    Flopsy: Ja, det ville nok vært litt dumt å sende en flaske til avholdsfolk, men slekten min ville nok satt pris på de gavekortene! Bare så synd det ikke går!

Legg igjen en kommentar

