Stopp pressa! De virker!

Jeg satt i en café i byen i dag. Ganske lenge, egentlig. Jeg tror det var meningen min å handle litt mat og gå hjem og vaske klær. Denslags kan få meg til å drikke ganske mange kopper kaffe veldig sakte.

Men som sagt, jeg satt i en café og mens jeg satt der begynte etpar unge menn ved bordet ved siden av meg å skratte og flire som en gjeng fjortiser når absolutt ingenting skjer. Nysgjerrig som jeg er, så jeg meg rundt litt for å finne ut hva som var så morsomt.
«Denne må du bare se!» sa en av guttene og pekte på dataskjermen til kameraten.
Så jeg tok en titt. Hva de så på var eBay.
«Du vet vel hva de sier om menn som kjøper seg Ferrari?» spurte kameraten.
Joda, det vet jeg. Og det er ikke særlig flatterende.
Hva de ville vise meg var en auksjon for nettopp en Ferrari. Og hva selgeren kjøpte før.
På toppen av listen var nemlig en penispumpe.

«Duverden!» sa jeg. Eller noe sånt. «Jeg trodde da ikke de der virket.»
«Virker?» sa guttene, og så forvirret ut.
«Virker, ja.» sa jeg. «Hvis en fyr kjøper en, og kan selge Ferrarien bare noen uker senere, da er det vel ikke noen tvil om at pumpen virket?»

Men jeg må bare beklage overfor mine lesere, i tilfelle noen tilfeldigvis skulle kjenne noen med et sånt problem, at jeg glemte å sjekke hvilket merke den pumpen var.

12 comments on “Stopp pressa! De virker!

  1. Morsomt. 🙂

    Nå hørte jeg nettopp, via via blablabla, at det er ganske mange som kjøper slike penispumper. Enten virker de, eller så har menn samme forhold til penispumpekjøp som damer har til innhandling av slankeremedier. Ikke godt å si.

  2. Hjorten: Nei, det kan vel egentlig ikke være så mange. Trenger du en, kanskje?
    Lothiane: Jeg vet ikke hvor mange som kjøper dem, men hvis en fyr kjøper en og så selger kompensasjons-Ferrarien sin like etterpå, da må man jo gjette at den virket for ham, iallefall?

  3. Aner ikke… det kan jo være andre årsaker. Dama ble gravid og de selger F’en for å få seg større bil. Hehe, mange scenarioer i hodet mitt nå. :-O

  4. Joda, det kan være mange årsaker. Men jeg foretrekker den forklaringen at pumpen virket så han solgte Ferrarien fordi han ikke trengte den som kompensasjon for smått utstyr mere.

Legg igjen en kommentar

