Oppsummering av ukens søkeord:

Da jeg sjekket bloggstatistikken min i dag fikk jeg en skikkelig stor overraskelse. Øverst på listen av søkeord var nemlig «marinas gale verden»! Hvordan den søkeren havnet i bloggen min er rett og slett ikke til å begripe.
Ikke at det er noen fare for at verden går under i dag heller. Det var også tre som søkte etter «private sexbilder», som sikkert er det mest brukte norske søkeordet på internett. Iallefall utgjør det minst en tredjedel av søkene som ender opp i bloggen min. Men søkerne blir nok skuffet. Denslags er jeg ikke dum nok til å legge ut på internett.
Personen som er «desperat etter og få meg en dame» blir nok skuffet også. Desperate mennesker gjør det sjelden bra på damemarkedet. Og ja, jeg vet det av erfaring. Jeg har avslått ganske mange søknader fra desperate mennesker og jeg tviler sterkt på at jeg var førstevalget for en eneste en av dem. Damene etter meg på listene var stort sett ikke så imøtekommende de heller.
Han/hun/det burde istedet søke etter en norsklærer, synes jeg.

Men bloggen min gjør det ikke så bra på søkemarkedet denne uken. Bortsett fra de ovenfornevnte søkeordene var det bare endel om katter og kattunger. Katter er selvsagt fine dyr til tross for all mjauingen og røytingen, men som søkeord er de litt dølle.
Hvis det skal bli fart på sakene må jeg nok live opp ting litt og skrive om noe mer Gugle-tiltrekkende enn små blå krepser.
Sjokkerende avsløringer om sexlivet mitt burde nok gjøre susen. Det har da iallefall virket for diverse damer i Washington, DC!
Kanskje en idé for neste post?

5 comments on “Oppsummering av ukens søkeord:

  1. Det er klart at «Marinas Gale Verden» er det mest naturlige å søke etter. Bloggen din er jo viden kjent og berømt, no wonder at det er mange som vil finne den og lese den.

    Ellers kan jeg trøste deg med at heller ikke min blogg gjør det særlig godt på søkemotormarkedet. Det gjør seg nok ikke noe særlig med god vilje og sunn livsførsel.

    Litt mer rampete, kanskje? ;o)

  2. Ja, viden kjent og verdensberømt i min husholdning!

    Og god vilje og sunn livsførsel er nok ikke hva folk leter etter på nettet, så litt mer rampete kunne nok hjelpe. Bare det problemet at jeg husker fremdeles at rampete oppførsel pleide å føre til en omgang med bjørkeriset…

  3. nå har jeg funnet frem til bloggen din og synes ikke du skal forandre deg. trenger ikke å skrive om sexavsløringer og slik tull. mennesker er jo forskjellige så de liker forskjellige blogger og temaer:-)

  4. Goodwill: Jeg sjekket, men nei, ingen søkte på bjørkeris. Og det er vel egentlig like bra!
    Maria: Jeg forandrer meg nok ikke; det er jeg altfor gammel og sta til.
    Og sexavsløringer blir det nok heller ikke. Jeg ville jo blitt nødt til å kjøpe meg dildo først!

Legg igjen en kommentar

