Ny bil, kanskje?

Christian Ringnes*, kan du være så snill å fortelle meg akkurat hvor velfylt en lommebok jeg får med Ferrarien?
For hvis det er nok til å kompensere for den skyhøye prisen på kjerra, det unødig høye bensinforbruket, høyere avgifter, økningen i forsikringspremien, og det faktum at en Ferrari helt sikkert tiltrekker mer purker enn en Nissan Sentra, så kan jeg godt tenke meg å kjøpe en, altså.
Men bare hvis det lønner seg for meg, nemlig.

*Pssst: Oppdater huet ditt, davel! Det er ikke 1958 mere!

2 comments on “Ny bil, kanskje?

  1. Dette hadde jo vært noe å komme kjørende til o-løp med.

    Hvis da ikke bakkeklaringa er så liten at man ville kjørt seg fast i gjørma før man fikk sagt Schmack!

  2. Bakkeklareringen kunne nok blitt et problem, ja!

    Dessuten trenger vel ikke o-løpere Ferrarier, egentlig?

Legg igjen en kommentar

