touchblogging

Jeg er i Toronto i anledning Memorial Day i USA. For meg blir det altfor mye fyll og rabalder i Iowa City.
For lettvinthets skyld tok jeg ikke med laptop’en, og derfor skal min iPod touch pent venne seg til norsk. Den synes visst det er veldig vanskelig. For mange ord som ikke er i ordboken, of altfor mange bokstaver i alfabetet!

I det minste forteller den meg at det blir sol i dag. Derfor trenger jeg ikke blogge hele dagen. Tror kanskje jeg drar til stranden istedet…

8 comments on “touchblogging

  1. Du!!! Sitter du der og forteller oss forfrosne i gamlelandet at du plages av varmen og kun overlever ved å dra til stranden? Dårlig gjort!! 😉

  2. Nei, det er ikke plagsomt varmt. Bare mye solskinn. Og i morgen blir det regn, hvis det hjelper.
    Iallefall sier iPoden min at det blir regn!

  3. Bare nesten?
    Ettersom jeg er tilbake i Iowa har jeg nesten ikke peiling på om det er varmt eller kaldt. Jeg har altfor mye å gjøre på jobben!

  4. En iPod touch er lillesøsteren til en iPhone. Eller en iPhone uten telefonfunksjoner, men den spiller musikk og videoer, har diverse nyttige programmer, og en brukbar versjon av Safari. Så man kan blogge med den, bare at den har ingen æ, ø eller å på tastaturet. Ikke engang om man velger norsk som hovedspråk.

    Og om jeg har det bra, vel, det kan diskuteres. Men det kunne nok vært mye verre.

  5. Høres ut som en stilig sak! Den har trådløs tilknytning til Internett da?

    Det kan alltids bli verre… men jeg ønsker for deg at du nærmer deg bra igjen snart. Det pleier være mye hyggeligere der og det er deg vel unt!

    🙂

Legg igjen en kommentar

