Vente, vente, vente…

Vel, så kom dagen da jeg endelig forlater Iowa; tre år for sent. Nei, forresten, hva meg åtte år for sent? Jeg planla å være her i fem år, og nå har jeg vært her i åtte.
Iallefall har jeg da hatt en bra jobb…

Men det er ikke bare å hive tingene mine i bilen og kjøre min vei. Neida, så enkelt kan det da ikke være når Marina er involvert!

For å komplisere ting kjøpte jeg meg ny laptop på tirsdag. Det burde ikke være for komplisert, men da jeg endelig kom meg inn i Apple-butikken i Des Moines for å kjøpe en 2.5GHz MacBook Pro, var det nøyaktig en halvtime etter at et grafisk firma i byen stakk innom og kjøpte 8 av dem. Og 8 var alt de hadde den dagen.
Så de bestilte en til meg. Hyggelig av dem, men enten misforsto de meg eller så gjorde de en liten feil, så istedet for å bli sent til butikken i Des Moines ble laptopen min sendt til leiligheten min! Det vil si at jeg får pent sitte her og vente til FedEx leverer i dag. Og det kan hende de ikke kommer før 4:30.

Så jeg sitter her og venter, og husker på alle de tingene jeg har glemt. Som for eksempel å få postkontoret mitt til å holde posten min til jeg får en adresse igjen. Levere tilbake modemet til internettleverandøren min. Og etpar ting som jeg skulle gi til en dame jeg kjenner, men glemte å ta over til henne i går.
Og masse andre ting.
Alle disse tingene får vel bare vente de og. Helt til FedEx finner det for gitt å stikke innom…

4 comments on “Vente, vente, vente…

  1. Oj, det er en stund siden jeg var innom og her skjer det ting! Lykke til med flyttingen, håper FedEx ikke lot deg vente for lenge! Flytting betyr mye stress og mas, men jeg håper det går mest mulig smertefritt fra nå av. 🙂

    Jeg gleder meg til å se en post fra deg når du har kommet deg til ditt nye hjem! 🙂

  2. Grattis med å ha kommet så langt med flyttingen i alle fall! Det ER jo bare stress og mas å flytte, og innlagte ventepauser på FedEx gjør det jo ikke bedre… 😦
    Håper du kommer deg velberget i nytt hjem snart!

  3. Her skjer absolutt ingenting! Jeg får ikke skikkelig internettforbindelse før lørdag, så i mellomtiden må jeg drikke masse kaffe…
    Men jeg fikk da datamaskinen min, og kom meg til Los Angeles, fant en leilighet (som er for stor!) og nå venter jeg bare på internett og møbler!

Legg igjen en kommentar

