Det var vel på tide…

Så er det vel på tide å avkrefte ryktene om at jeg ble kidnappet av kriminelle gjenger, påkjørt, drept av haier eller forurensing, eller fikk hjerteslag av bokostnadene i Los Angeles. Det er heller ikke sant at jeg druknet under en svømmetur ved Venice Beach, og jeg har enda ikke kjørt meg bort så ille at jeg ikke kunne finne veien hjem igjen.
Derimot må jeg bekrefte at jeg har hatt det nokså travelt i den nye jobben, og det har også tatt meg litt tid å finne en leilighet, kjøpe møbler og andre ting man trenger som jeg ikke tok med meg fra Iowa, og jeg må innrømme at jeg har brukt endel tid på å finne brukbare matbutikker i området der jeg bor.
Og så kan jeg slett ikke nekte for at det er en god del kjekke unge menn i nabolaget mitt. Litt vel unge, kanskje, men i det minste lovlige…

Jeg kan også bekrefte at det kan ta godt over en uke å få bredbånd installert i Los Angeles, så jeg har hatt ikke hatt særlig gode muligheter til å blogge de siste par ukene. Det betyr ikke at jeg har sittet rundt og kjedet meg, akkurat. Jeg begynte jo å jobbe dagen etter at jeg kom til byen, og så er det ikke akkurat noen mangel på ting man kan gjøre her i omegn. Man kan jo dra til stranden, sitte i en bar, gå på kino med ovenfornevnte kjekke naboer, prøve å finne en matbutikk der man kan kjøpe fersk ananas som er moden (for en eller annen grunn var ikke det noe problem i Iowa City) eller skikkelig øl.

Så jeg har ikke akkurat lidd noen stor nød, selv om det er litt vanskelig å leve uten internett selv i en og en halv uke. Men nå er tilstandene tilbake til normalt, så hvis jeg ikke skriver noe er det ganske enkelt fordi jeg er lat eller ikke har noe å si…

12 comments on “Det var vel på tide…

  1. Iskwew: Innstallert, ja! For oss internettavhengige tror jeg det har litt med bredbånd å gjøre…
    Minneapolise: Iowa er ikke akkurat kjent for action, så California behøver ikke engang prøve for å gjøre det bedre!
    Undre: Joda, jeg er i live. Ikke mye som tar knekken på meg!

  2. Hey hey, dette høres bra ut! 😀 Godt å vite at ryktene om din død er sterkt overdrevet. Jeg trodde forresten ikke du var det, men likevel greit å få det avkreftet.

    Håper du finner god ananas og at de kjekke mennene fortsetter å være kjekke. Det her kan jo bli spennende! Hva synes du om din nye jobb? 🙂

  3. Jobben er grei; ettersom jeg har jobbet med lignende ting før regnes jeg som litt av en ekspert, noe jeg ikke har noe imot men det ville hjulpet om jeg virkelig var det!

    Ananas er det visst ikke håp for; umodne alle sammen. Jeg tror jeg får satse på menn. Hvis de er smart nok blir de i det minste bedre med tiden!

  4. Gratulerer så mye med ny jobb og nytt bosted Marina!

    Håper du fortsatt får tid til å se verden rundt deg gjennom kameralinsen! Gleder meg allerede til ferske bilder fra staten til «The Governator» :o) California *høres* i alle fall en smule morsommere ut enn Iowa..

  5. «Der Governator» kommer nok ikke i nærheten av mine linser, men det finnes jo mer attraktive mannfolk i California…

    Kameraet mitt har faktisk hatt det noe kjedelig i det siste, men det er vel på tide å gjøre noe med det. Mye annet enn mais å ta bilder av her…

  6. Liv i Marina, og jammen er det ikke liv i Goodwill etter ferien også! Long time :-/

    Godt å se at du har det bra, med jobb, beach og lovlige unge menn. Kan du egentlig ha det bedre? ;o))

  7. Hei! Bra å høre at du overlevde ferien! Nå får vi bare se om du greier å blogge også, men der er vel for mye å forvente?

Legg igjen en kommentar

