Joda, jeg skal oppdatere…

Me on Venice Beach
Det er bare så vanskelig å se dataskjermen i den sterke solen her nede, og jeg vil jo ikke risikere å få sand i den nye laptopen min.

Dessuten trenger jeg visst å slanke meg. Hoftene mine ser så brede ut gjennom vidvinkelen…

6 comments on “Joda, jeg skal oppdatere…

  1. Det der såg jo veldig mykje meir givande ut enn Iowa må eg sei. Meir givande ut enn norge og kanskje, når eg tenker meg om.

  2. Norge har da iallefall en kystlinje, selv om vannet flere steder er litt i kaldeste laget.
    Det samme kan faktisk bli sagt om California, når jeg tenker meg om…

  3. Ja, vidvinkelen lyger som bare det. Og akkurat som sladderkjerringer får den med seg omtrent alt, bare litt forvrengt!

Legg igjen en kommentar

