«What’s your sign?»

Jeg tror jeg har nevnt at det ikke finnes noen stor mangel på menneskelige rariteter i og rundtom Los Angeles. Faktisk er det vel en overflod av dem.

Jeg tar det bare for gitt at ingen av mine lesere mener det er en til nå…

Men altså. I går opplevde jeg faktisk at en mann spurte meg hvilket tegn jeg er født i. Jeg tror siste gang det skjedde gikk jeg i første klasse på videregående.

Og før noen skratter seg skakke, må jeg få nevne at fyren faktisk er helt normal. Han prøvde bare å finne ut hvor gammel jeg er, og så langt hadde han bare kommet fram til at jeg er over 34 år gammel og født på en svart dag i amerikansk historie. Selv når jeg ikke prøver kan jeg være ganske vrien.

Det hjelper ikke mye å spørre meg om stjernetegnet mitt heller, for jeg har ikke noe. Jeg ble nemlig født mellom to stjernetegn. Det er kanskje derfor jeg er noe vrien og har en tosidig personlighet?
Ettersom fyren er tvilling burde han nå forså at vi kunne blitt det perfekte par!

Men jeg er slett ikke så sikker på det…

9 comments on “«What’s your sign?»

  1. Nå ble jeg litt fristet til å prøve finne ut fødselsdatoen din, men jeg orker ikke. 🙂

    Fyren var ok altså? Mer enn ok? I så fall: Lykke til. 🙂

    Visste ikke at det gikk an å bli født mellom to stjernetegn, jeg… Gratulerer, holdt jeg på å si. 🙂 Du er unik, det er det jeg alltid har tenkt!

  2. Ja, å bli født mellom to stjernetegn er litt uvanlig, men det skjer med noen hver eneste måned. Det virkelig uvanlige er vel at jeg er klar over det?

    Fyren er faktisk ok, kanskje mer enn ok. Men det er omtrent alt jeg gidder å finne ut; lange forhold er ikke noe for meg og jeg har kjent ham i over to uker…
    Nei, jeg bare kødder. Jeg jobber sammen med ham, og da må han være mye mer enn bare ok for at det skal være noen vits i å være mer enn bare venner.

  3. Ingen grunn til å gjøre ting for kompliserte, nei!

    Jeg vet ikke helt om jeg trives i den nye jobben enda, men i det minste forstår jeg nå hva som var bra, og hva som ikke var så bra, i den gamle jobben.
    Akkurat som om det var noe nytt…

  4. Tilbaketråkk: Litt nerdete er vel OK? « Marinas Gale Verden

Legg igjen en kommentar

