God helg!

10 comments on “God helg!

  1. Luka: I det minste kan dere gå på ski! Her høljregner det, hvis det er noen trøst.
    Sukkerspinnengelen: Takk skal du ha! Belysningen var riktig fin den dagen, men jeg må innrømme at dette er ikke bare et foto, men tre. Og masse Photoshop.
    Hege Renate: Tusen takk!

  2. Så du har juksa litt! Jeg syns nemlig det var for godt til å være plukket direkte ut av virkeligheten. Resultatet er forsatt like fantastisk, altså. Jeg syns jeg kan se at måkene og bølga er to ulike bilder. Og himmelen et tredje?

    Tjener du penger på bildene dine? I tilfelle ikke, hvorfor det?

  3. D’ække juks med mindre man juger om det…

    Bølgen og himmelen er faktisk ett bilde, og måkene er to. De fløy rundt i heller små formasjoner, men jeg ville ha en masse så endel av dem er kanskje avbildet to ganger.

    Og nei, jeg tjener ikke penger på bildene mine. Det ville vært altfor mye strev for relativt lite.

Legg igjen en kommentar

