We regret to inform you…

Sabla trist, men Marina ble dessverre drept i det store jordskjelvet i California klokka 10:00 i dag tidlig. Istedet for å gjemme seg under skrivebordet sitt i god tid før rabalderet begynte valgte hun å forbli ute i det åpne kontorlandskapet og snakke tull med etpar kolleger. Da skjelvingen begynte ble hun truffet av en datamaskin som ble slengt gjennom luften da bygningen begynte å riste. Det antas at hun døde momentant.

Fra Marinas sjefer kan vi melde at å være død er ikke en god nok unnskyldning for å dra hjem klokka 10:30 om morran.

11 comments on “We regret to inform you…

  1. Iiiik, jeg ble først redd nå altså… av første setning. *puste dypt*

    Hvordan gikk prestentasjonen, ja..? Det er vi nok flere som lurer på. Jeg håper det gikk bra! 🙂

  2. Sukkerspinnengelen: Ja, jeg overlevde presentasjonen. Såvidt.
    Lothiane: Ettersom jordskjelvet ikke var på ordentlig var ikke den flyvende datamaskinen på ordentlig, og så døde jeg ikke på ordentlig heller.
    Heldigvis!

  3. Goodwill: Det er ikke hver dag man blir drept av en flygende datamaskin, så jeg tenkte det var kanskje best å skrive noe om det!
    SerendipityCat: Jeg vet ikke om velberget er ordet. Jeg fikk kjeft for å stå rundt og snakke tull istedet for å gjemme meg under skrivebordet.
    Men det var flere av oss som sto der, så det var ikke så ille.
    Lothiane: De fleste ordentlige jordskjelv er ikke så ille, de heller, men når de nærmer seg 7.8 på Richter skalaen er de ikke helt trygge, nei.

  4. Det bruker å være en del som dør på jobben min også, når vi har brannøvelse…som tar (den brennende) hovedtrappa istedet for nødtrappa. De får ikke fri resten av dagen, de heller 😉

  5. Og hver gang det er brannøvelse så brenner hovedtrappa og ikke nødtrappa, riktig?
    Pussig hvordan det alltid går sånn!

  6. Ja, man kan lure! Ettersom hovedtrappa bare er brukbar når det ikke brenner, og nødtrappa tilsynelatende er brukbar til alle tider…
    Hvorfor bruke ekstra penger på en ekstra trapp som bare forvirrer folk sånn at de dauer under brannøvelser?

Legg igjen en kommentar

