Ikke akkurat svidd neger…

Los Angeles is burning...

Her lukter det brent riking!

7 comments on “Ikke akkurat svidd neger…

  1. Nei, dette tok jeg etpar mil sørafor der jeg bor.
    Stedene det brenner er stort sett oppe i haugene ovenfor Los Angeles, og jeg bor nede på sletta. Det er kjøligere og våtere her nede, og så er det for lite plass mellom bygningene for brennbar vegetasjon.
    Men i dag tidlig luktet det brent, så jeg går ut fra at vinden kom fra øst.

  2. Mitt nabolag er ikke posh nok til å brenne, så jeg er nok stort sett trygg.
    Men jeg får daglige monologer (iblant flere) fra en kollega om været i Los Angeles og geografien og årstidene og brannene og jeg vet ikke hva…
    20 meter høye flammer er ikke det verste man kan utsettes for!

  3. Lothiane: Ja, det så litt skummelt ut den dagen, men det er nok ingen stor fare for at det kommer min vei.
    Goodwill: Påtent? Overrasker meg ikke, men det var jo bare de nordafor. Fra mitt ståsted er jo Santa Barbara til nord!

Legg igjen en kommentar

