Marina føler seg dum

marina
Her trodde jeg at Marina del Rey var omtrent så bra som det kunne bli, men så viser det seg altså at det finnes en by ved navn Marina på kysten nordafor Monterey.

Fillern au!

8 comments on “Marina føler seg dum

  1. Lothiane: Ja, nettopp! Men fra kartet å dømme gjetter jeg på at det ville vært vanskeligere å finne en passende jobb i Marina, CA.
    Erlend: «kjørt igjennom»? Kan jeg forstå det slik at det ikke var verdt bryet å stoppe?
    Og ja, Google Maps er litt dumme sånn. De aner ikke hvor Erlend er!
    Luka: Jeg skulle tro man kunne plante noen?

  2. Vel, vi kjørte nedover kysten og hadde Monterey som mål for dagen. Dermed ble det bare å kjøre gjennom Marina, uten at det ligger noe mer i det…

    Ellers kunne du sikkert jobbet i Silicon Valley og bodd i Marina (en av mine amerikanske kolleger bor i Santa Cruz og jobber i Menlo Park).

  3. Erlend: Herfra må man kjøre gjennom Monterey for å komme seg til Marina. Hvis man kjører kystveien iallefall.
    Ellers tror jeg ikke at å kjøre fra Marina til Silicon Valley er noe for meg. De åtte kilometerne fra Palms til Marina del Rey jeg må kjøre hver morgen er nok for meg. Helst ville jeg hatt mye kortere vei til jobben!
    Luka: Om man planter noen trær, mener du? Der tar du nok feil; trærne ville hatt røtter, ikke mg.

Legg igjen en kommentar

