Advent? Allerede?

Joda, de pynter til jul i butikkene i Los Angeles også. Jeg tror de begynte etpar måneder siden, men jeg har stort sett ignorert det. Nå kan jeg ikke late som om jeg ikke ser dillet mere, for nå begynner det å bli skikkelig kaldt her. Jeg tror knapt det var over 20 grader i dag, og det var knapt solskinn i det hele tatt!

Så jula nermer seg; det er det ingen tvil om. I den anledning tenkte jeg at jeg skulle lage en adventskalender på bloggen min, jeg også. Det er jo noe mange har gjort før, ofte med gode resultater. Det er jo ingen tvil om at Iversen, og kanskj enda mer Hjorten får folk til å glede seg til jul, for da blir det jo slutt på dansebandkalenderene deres.

Danseband har vi ikke i Los Angeles, men jeg tenkte at jeg kunne jo finne noe fint og juleaktig å ta bilde av og poste, sånn at jeg kan få opp julestemningen her inne. Og da passer det vel fint med et bilde av Los Angeles som bakgrunn for noen fine gule juleblomster?

Los Angeles, from Getty Center

Los Angeles, from Getty Center

Ja, jeg vet at juleblomster «skal» være røde, men de gule ser da riktig fine ut også? Det var noen røde på den andre siden, men da ble bakgrunnen bare noen villaer opp i haugene ved Sunset Boulevard.
Jeg tok dette omtrent en uke siden, fra Getty Center i Los Angeles.

4 comments on “Advent? Allerede?

  1. Ja, det gjør jo livet enklere. Og på denne årstiden er jo alt jul-et-eller-annet, så hvorfor ikke blomstene?

Legg igjen en kommentar

