Hikk!

Når det gjelder fotoutstyr er jeg en skikkelig sucker. Men det gjør ikke så veldig mye, for jeg er en sucker for skikkelig bra utstyr og ikke for junk.

Så da jeg fant en pent brukt Nikkor 300mm f4 hos B&H for «bare» $899 i dag kunne jeg ikke motstå å kjøpe den.

Jeg håper slekt og venner (og fiender) tilgir meg for manglende julegaver…

6 comments on “Hikk!

  1. Lothiane: Selvfølgelig! Jeg ville aldri drømt om å spørre en ikke-fotograf om jeg bør skaffe meg nytt utstyr! De har jo ikke peiling.
    Goodwill: Tenker meg at skikkelig bra skiutstyr koster, ja!

  2. Tilbaketråkk: Jula kom tidlig i år « Marinas Gale Verden

Legg igjen en kommentar

