Jula kom tidlig i år

I går leverte den hyggelige UPS-mannen i Marina del Rey min «nye» 300mm f4. Så nå må jeg prøve den ut så jeg kan bestemme meg for om denne er bra nok eller om jeg virkelig trenger en 300mm f2.8, som visstnok skal være litt bedre. Ettersom den er mye større og tyngre, for ikke å si mye dyrere (omtrent $4,500 mot $1,200, ny pris) håper jeg den jeg nå har er bra nok.

Dette betyr at all bloggeaktivitet er innstilt inntil videre*.

«inntil videre» i dette tilfelle betyr til jeg har fått noen riktig kule bilder jeg bare må poste!

3 comments on “Jula kom tidlig i år

Legg igjen en kommentar

