6 grunner til å kjede seg i dag…

Ettersom nesten alle bloggere i Norges land har skrevet ned seks uinteressante ting om seg selv, tenkte jeg at jeg burde vel gjøre det, jeg også. Jeg må da bevise at jeg er minst like uinteressant som andre!

Så here we go; seks helt dødskjedelige ting om meg:

1: Jeg har aldri eid et TV apparat. Jeg har heller aldri eid en videospiller, DVD-spiller (bortsett fra dem i datamaskinene mine, selvsagt) eller spillkonsoll.

2: En gang kjedet jeg meg så ille at jeg nappet ut alle hårene fra leggene mine. Med pinsett.

3: Jeg har brukt Photoshop versjon 1. Men det var lenge siden.

4: Jeg samler på vinkorker. Ikke sånn systematisk; jeg bare samler.

5: En gang i tiden bleket jeg håret mitt platinablondt. Det varte bare litt over en uke, for all oppmerksomheten jeg fikk fra menn skremte meg.

6: Jeg har 7 forskjellige lilla øyenskygger. Ut av 16 totalt.

Det finnes selvsagt mange andre svært lite interessante fakta om meg, men å publisere mer enn seks om gangen er sikkert mot en eller annen lov eller regel. Noen kan jo komme til å lese dette!

By Marina Posted in Meme

4 comments on “6 grunner til å kjede seg i dag…

  1. Hehe, så bra du joina klubben og skrev noe (u)interessant du og. Det er liksom litt bonding i dette, så nå har du vært flink blogger. Og au! og jøss! til nr. 2.

Legg igjen en kommentar

