Advent: Her blir det månelyst!




An old but improved moon?

Originally uploaded by Just Marina

Some de aller fleste burde ha fått med seg nå, så kommer månen til å være nærmere jorden enn på veldig lenge. Selv Aftenposten er jo klar over det!

For meg er dette selvsagt en finfin førjulsgave, særlig tatt i betraktning hva jeg fikk i julegave en ukes tid siden…
Men heldig har jeg jo aldri vært, så dumme meg sa for enda flere uker siden ja til å dra til et julebord med en venn i morgen klokka 18:30. Behøver jeg å si at det ville vært den beste tiden å fotografere månen på? Og at jeg helst skulle vært ute i ørkenen et sted og ikke i en fancy restaurant midt i tjukkeste Los Angeles.
Jeg får vel se hva jeg kan gjøre når haraballet er over…

5 comments on “Advent: Her blir det månelyst!

  1. Prioritere? Hva er det?

    Men det spiller vel ikke så stor rolle. For å gjøre det skikkelig ville jeg trengt mer utstyr. Så nå må jeg ut med $400 til. Kontoen min gjør det ikke så bra for tiden!

  2. Goodwill: Ja, så lenge jeg ikke tenker på prisen så er alt bra!
    Lothiane: I framtiden velger jeg månefotografering…
    Mer utstyr, masse moro! Betale for mer utstyr, ikke så moro…

Legg igjen en kommentar

