Bare i tilfelle…

… noen virkelig vil kjøpe julegave til meg, har et stort budsjett og ingen bedre ide, så kan de jo ta en titt på denne siden.

Leaves, Mt. Rainier

Ansel Adams: Leaves, Mt. Rainier

Og hvorfor vil jeg ha et bilde av noen bregner? Bare fordi mange år etter at Ansel Adams fotograferte disse bregnene ved Mt. Rainier, tok jeg et nesten identisk bilde av noen av etterkommerne deres.
Og bildet mitt har blitt ødelagt!

2 comments on “Bare i tilfelle…

  1. Ja, det er det.
    Nå må jeg selvsagt innrømme at mitt var i farger, men ettersom det var monokromt (grønt, grønt, og grønt) spiller det vel ikke noen stor rolle.

Legg igjen en kommentar

