Advent: Øh… God Jul!

Jeg har vært litt trøtt i det siste...

Jeg har vært litt trøtt i det siste...

Jeg tenkte jeg skulle skrive noe førjulsfilosofi her, men så våknet jeg opp og la merke til at det faktisk er så godt som jul. Javel, ja. Det er vel bare meg som skal jobbe full dag i morgen og knapt har juledagen fri? Det håper jeg iallefall!

Men de fleste har vel viktigere ting å gjøre enn å lese blogger nå som slekta er på besøk og julegløggen er varm. Det er greitt, for jeg har noen viktige ting jeg skal gjøre jeg og.

... strekk og tøy ...

... strekk og tøy ...

Skal bare strekke meg litt og så setter jeg i gang…

Veldig, veldig viktig!

Veldig, veldig viktig!

Så, nå er jeg på vei… Viktige saker skal vite…

... zzzZZZZzzzzzzzZZzZZZZZZzzzzzz....

... zzzZZZZzzzzzzzZZzZZZZZZzzzzzz....

God jul, alle sammen!

5 comments on “Advent: Øh… God Jul!

  1. SerendipityCat: Riktig god jul til deg også!

    Goodwill: Ja, litt av en pus! Ergelig at jeg ikke får plass for ham på sofaen…

    God jul, Goodwill!

    Lothiane: God jul!
    Ja, tigere er fascinerende dyr, og jeg skulle ønske jeg kunne sove like godt som dem!

    Luka: God jul!
    Håper nedlastingen blir ferdig før middag. Og at Vinmonopolet ikke saksøker meg for piratvirksomhet!

Legg igjen en kommentar

