And that’s what friends are for…

Kameraten: Jeg tror øldrikkingen min forhindrer meg i å ta av vekt.

Marina: (med tvil i stemmen) Hvor mye øl drikker du, da?

Kameraten: En eller to om dagen.

Marina: Det kan da umulig ha noen stor effekt på vekten din!

Marina: Men selvsagt…

Kameraten: Stopp der! Jeg har hørt hva jeg vil høre; ikke si mere!

Men en dag skal jeg fortelle ham at en stor pizza er altfor mye for to personer, særlig hvis en av dem er lille meg…

2 comments on “And that’s what friends are for…

    • Jeg tror nok holdningene som går med det å kjøpe en stor pizza (pluss salat, pluss kyllingvinger…) for to har enda større effekt enn en øl nå og da. Å spise for mye hele tiden er bare ikke bra.

Legg igjen en kommentar

