Ikke helt som planlagt…

I dag raidet jeg kjøpesenteret igjen i håp om at noe hadde forbedret seg siden forrige uke. Bortsett fra været, da.

Alt jeg fant som var av interesse var en olabukse med knapper. I dameavdelingen. De hadde tilogmed min størrelse. Jeg er grundig imponert, og hele $126 fattigere.

Og jeg har alvorlige planer om å gå på jobb i den i morgen.

Informasjon om ledige jobber mottas med takk.

2 comments on “Ikke helt som planlagt…

  1. Skulle tro det, men sjefene er ikke så godtroende!

    Tenke seg til; ikke lov til å ha på seg olabukse på jobben. Er dette Amerika, eller hva?

Legg igjen en kommentar

