Man kan lære mye fra nettsøk…

Noen dager siden lette jeg etter informasjon på nett. Det er egentlig ikke så viktig hva jeg lette etter, men mens jeg lette fant jeg noe litt morsomt. Det var en nettside med informasjon for amerikanske kvinner som prøver å bli gravide, og den hadde selvsagt en list med ting man bør gjøre. Etter diverse ting som å slutte å drikke og røyke, spise sunt, og ikke drikke for mye kaffe, så de seg nødt til å informere om at for å bli gravid er man dessverre nødt til å ha sex.

Ja, så ille er det faktisk…

Jeg må bare innrømme at jeg fniste uhemmet da jeg leste dette. Det var skrevet som en slags unnskyldning eller beklagelse; Det finnes ingen vei utenom, man bare er nødt til å pule. Dårlige nyheter, damer!

Og jeg som trodde at «vi vil ha barn» bare var en unnsyldning for å kunne ha sex uten piller eller gummier eller andre ting som gjør det hele mindre fornøyelig…

4 comments on “Man kan lære mye fra nettsøk…

  1. Jeg skjønner at jeg også har misforstått fullstendig, Marina. Sex er altså et nødvendig onde, noe aldeles forferdelig ekkelt og plagsomt som man må lide seg gjennom for å kunne få barn…

    Ja ja…

    • Ja, sånn er det bare og vi må vel innrette oss etter det.

      Men ærlig talt er jeg glad jeg først oppdaget dette nå…

Legg igjen en kommentar

