Riv, ruskende gal!

Det er altså meg jeg mener. Og hvorfor? Vel, etter å syte om håret mitt som vokser for fort og å bestemme meg for at den beste hårstrategien nok er å la det vokse ut igjen, drar jeg til frisøren og får det klippet skikkelig kort.

For å gjøre vondt verre, bestemte jeg meg for å farge det knallrødt…

10 comments on “Riv, ruskende gal!

  1. Litt vel tøft, tatt i betraktning hvordan amerikanerne ser kvinner med kort hår. Og hva bilde angår, vel, det er litt vrient å ta bilde av seg selv, og til jeg flytter skrivebordet mitt kommer Photo Booth bare til å ta morderisk stygge bilder av meg så det får nok vente litt.
    Flere timer, sikkert.

  2. Amerikanerne tror bare ikke at kvinner kan/skal ha kort hår. Det blir helt feil, lissom. Kvinner skal ha langt hår, og menn skal ha kort hår. Alt annet bare forvirrer dem, og de tror kvinner med kort hår i det minste må være lesber.

    Bilde burde ikke vært så vanskelig, men for en eller annen grunn har jeg ikke fått tatt noe. Jeg skal prøve. Helst når jeg ikke har hjelmhår…

    Så langt har jeg bare fått noen rare blikk, men mange år siden da jeg hadde riktig kort hår, pleide folk å fortelle meg hvor galt håret mitt var, og selvsagt at jeg aldri kommer til å bli gift hvis jeg ikke begynner å se mer passende ut. Rart, jeg synes å huske at jeg faktisk VAR gift på den tiden…

  3. Enig. Men når man bor i et land fullt av rare mennesker, må man ta litt hensyn til det. Men bare litt, altså!

Legg igjen en kommentar

