SuperMarina menger seg med kjendiser

Når man bor innen snubledistanse til Hollywood og slike ting, blir det gjerne til at man ramler borti diverse berømtheter fra tid til annen. Nei, ikke forvent at jeg skal fortelle om da jeg traff på en eller annen Hollywoodkjekkas i matbutikken; jeg er fullstendig kjendisblind så selv om jeg traff på disse menneskene hver eneste dag ville jeg neppe kjent dem igjen. Og jeg tviler på at noen av dem ville brukt mye tid på å forklare til meg hvem de er.

Neida, hva jeg snakker om er at når jeg trenger en skomaker og spør diverse mennesker som burde ha greie på slikt hvem de kan anbefale, blir jeg sent til firmaet som en gang på søttitallet laget støvletter til bandet KISS.
De lager også sko til å matche Oskar-kjolene til diverse kjendisdamer, sko for filmindustrien, og generelt fottøy for folk som vil ha noe de ikke finner i butikkene (og har råd til å betale for hva de vil ha). Sjappa deres har en formue i signerte kjendisfotografier, og en ganske imponerende samling bilder av fottøy de har laget.

I verkstedet deres er det alt fra glam og glitter til støvlene til diverse av byens motorsykkelpurker. De trenger nye såler stadig vekk, kunne fyren jeg snakket med fortelle meg.

Hva jeg trengte var akkurat det samme som motorsykkelpurkene; nye såler på etpar par støvletter, og ettersom jeg også kjører motorsykkel trenger jeg samme sorten. Hyggelig å komme til folk som vet hva de gjør!

Og for fra $1600 kan de lage meg et nytt par støvletter, akkurat som jeg vil ha dem. Etpar hundre dollar ekstra hvis jeg vil ha slangeskinn, eller etpar tusen ekstra for krokodilleskinn. Ettersom jeg også er en av disse mennskene som har vanskelig for å finne hva jeg vil ha i skobutikkene er det fristende.

Men ingen plattformstøvletter ala Kiss. Dem går det ikke an å kjøre motorsykkel i!

2 comments on “SuperMarina menger seg med kjendiser

    • Haha! Nei, Hollywoodlønn får jeg ikke. Ikke engang i nærheten!

      Men når jeg tenker meg om, er jeg ikke sikker på at folk i Hollywood tjener så forbaska mye. Gjennomsnittet i Los Angeles er godt under halvparten av hva jeg tjener. Og det er familieinntekt!

      Aner ikke hvordan folk overlever!

Legg igjen en kommentar

