Grunn til å forbli singel #3

Mannfolk snorker.

Finnes ikke enklere grunn enn det! Nå vet jeg at slike uvaner kan behandles og selv menn kan iblant greie å sove på siden sånn at snorkingen ikke tar overhånd, men hvis man trenger en god grunn til å forbli singel er denne bombesikker.

Nå er det selvsagt mulig at det finnes menn som ikke snorker; jeg vil ikke påstå at min forskning på dette området er engang i nærheten av fullstendig.
Og det er vel egentlig bra.
Men så langt har jeg altså ikke funnet noe som helst bevis, nei, ikke engang indisier, på at slike menn finnes så inntil videre regner jeg det bare som et faktum at alle menn snorker.

Og ettersom snorking kan forhindre oss å få den skjønnhetssøvnen vi så desperat behøver er det klart at vi ikke kan tolerere sånt!

6 comments on “Grunn til å forbli singel #3

  1. … og derfor vokser kvinner opp til å få spisse albuer. Kunsten er å kyle dem akkurat passe hardt inn i siden på den snorkende til at han ikke våkner, men finner ut at han skal snu seg over på siden.
    Etter kun ganske kort tid med sånn dressur blir sidesoving en vane.

    hmm…. jeg HAR vært litt øm i sidebeina i det siste …

    • Spisse albuer er nyttige greier! Men jeg greier visst ikke dette med passe hardt, for jeg vekker dem stort sett og da virker det ikke.

      Men hvis jeg engang blir lei av å være singel skal jeg se meg om etter et mannfolk noen andre allerede har dressert!

    • Ah! Så det er DET jeg gjorde feil! Ikke noe gjesterom!

      Tror forresten ikke sånt finnes i Los Angeles.

Legg igjen en kommentar

