Apple er onde! (i tilfelle det fantes noen tvil)

Tidlig i april bestilte jeg en iPad 3G og en iPad Camera Connector fra Apple. Som forventet fikk jeg vite at disse vil sendes ut «i slutten av april».

Så jeg slo meg til ro med det og håpet på at «slutten av april» betyr en dato tidligere enn første mai. Som for eksempel 30 april…

Men i går fikk jeg plutselig to eposter fra Apple, og begge var om at de hadde sendt meg noe! Dum som jeg er trodde jeg dette betydde at de hadde sendt det nye leketøyet mitt og humøret fikk selvsagt et stort løft.

Jeg ble litt forvirret etter å ha lest epostene (på den lille skjermen på telefonen) og det så ut til at de begge handlet om at den lille kameradingsen. To eposter må da bety to ting, ikke sant? Ikke sant?
Pleeease?

Men neida, alt Apple har sendt meg er kameradingsen. Ingen iPad.

*Skuffelse*

Så i tilfelle det finnes noen som fremdeles lurer på om Apple er onde eller ikke, kan jeg nå fjerne all tvil; de er definitivt onde! To eposter og bare en dings er jo helt kriminelt!

6 comments on “Apple er onde! (i tilfelle det fantes noen tvil)

  1. Her ville det være veldig berettiget å kalle Apple for «luremus». Sånt gjør man bare ikke mot folk!!!

    Har du fått iPaden nå eller? Min kjære hadde med en fra USA i forrige uke, ikke med 3G da, men likevel veldig, veldig gøy!!

    • Nei. Jeg får nok min i begynnelsen av mai. Når Apple sier «slutten av april» er jeg sikker på at det betyr 30 april!

      Jeg bestilte 3G versjonen ettersom jeg ofte trenger internett på steder uten wi-fi, så å stikke innom Apple-butikken for en er ikke aktuelt. 3G var faktisk eneste grunnen til at jeg bestemte meg for å kjøpe dingsen; jeg regner med at den er mer solid enn en liten 3G laptop (AKA «netbook»). Jeg har enda ikke truffet en iDings som var dårlig laget.

      Selv liker jeg ikke uttrykket «luremus» så jeg bruker det ikke, dessuten er «ond» mer dekkende her. Apple produserer jo dingser og de tvinger oss til å vente; hva er vel ondere enn det?

  2. Ordentlig, ordentlig slemt, er det! Rett og slett.

    Håper du får den snart, april nærmer seg jo slutten. Om en måneds tid, sitter jeg muligens kanskje forhåpentlig med en iPad i fanget jeg også… *krysser fingrene*

    • Som jeg sa; det blir vel begynnelsen av mai… Apple vil alltid holde sitt ord, derfor helgarderer de seg alltid. Og legg merke til at de ikke sa noe som helst om slutten av april hvilket år!
      Så onde er de, ingen tvil om det.

      Dere i Norge får vel iPadder i butikkene når kineserne har produsert nok til alle amerikanerne som har penger (eller kreditt) nok til å kjøpe dingsen?

Legg igjen en kommentar

