Livet suger

Jeg har langhelg i anledning fjerde juli, og migrener har forsynt seg av en og en halv ut av tre dager. Hvis det ikke beviser at migrener er verdens ondeste sykdom så vet ikke jeg!

Så. Nå kan jeg vel likesågodt ta oppvasken og klesvasken ettersom helga er ødelagt uansett.

2 comments on “Livet suger

    • Takk; jeg er mye bedre i dag. Bra nok til å dra på jobb iallefall.

      Jeg prøver å oppfordre migrenen til å dra et annet sted og plage noen som fortjener det, men så langt har jeg ikke hatt mye hell med det.

Legg igjen en kommentar

