Vel overstått?

Til jul i år fikk jeg en MacBook Air som jeg ønsket meg. Av den grunn skulle jeg til å skrive noe om hvor kjekk en fyr Julenissen er, men så sjekket jeg bankkontoen min…

Og noen hadde brukt $1543.40 fra min konto i eplebutikken i Santa Monica!

Mistanken falt selvsagt øyeblikkelig på mannen i rødt, men det kan ikke bekreftes ettersom signaturen var helt uleselig. Uansett synes jeg det var litt drøyt at jeg skal betale for min egen julegave. Har Julenissen slått seg sammen med Onkel Sam nå, lissom?

Som om det ikke var nok, får jeg ikke fri i jula heller. Ikke så mye som en dag!

Jaja, jeg må vel jobbe for å fylle opp bankkontoen igjen, sånn at «noen» får råd til å kjøpe bursdagsgave til meg i januar…

6 comments on “Vel overstått?

    • Ja, litt uforskammet det der, men jeg får vel bare være glad han nøyde seg med å kjøpe min julegave med mitt kort!
      Og at jeg ikke «fikk» den 600mm telelinsen jeg også ønsker meg fra tid til annen. Den koster over $10,000!

  1. 🙂
    Jeg har bestemt meg for at jeg skal få en Samsung Galaxy P1000 Tab i bursdagsgave i 2011. Fine bursdagsgaven.. kom garantert trekkes fra min konto også.

    Det fine med de gavene er at man får det man ønsker seg. Ville du heller hatt et sett med fine appelsinformede stearinlys i julegave fra nissen kanskje? til 19.90 fra type Nille-butikker? 😀

    • Nei, det er nok best med en MacBook Air. Men åffer må jeg alltid betale for å få hva jeg vil ha? Alt jeg vil ha er styggelig dyrt, nemlig!

Legg igjen en kommentar

