En resirkulert bloggpost

Den vanligste grunnen til at søkemotorer sender folk til bloggen min er fremdeles at de søker på «hvordan forhindre global oppvarming».
Vel. Jeg har jo allerede svart på det spørsmålet. Men iblant må man bare forbruke, og da er det jo nyttig at det finnes resirkulerte produkter. Faktisk synes jeg mange produkter som stort sett ikke er laget av resirkulerte materialer burde være det.

For eksempel, sånne notatblokker man bruker til å ta notater i jobbmøter på; det er min mening at disse burde lages av resirkulert dopapir. Som de gamle romerne sa: Purgamentum init, exit purgamentum. Eller no’ sånt.

Eller i det minste bør de lages av resirkulerte møte-notatblokker. Det ville faktisk vært svært passende. Sjansene for at man får høre noe nytt i et møte er jo heller liten.
Eller man kan bare bruke den gamle møte-notatblokken om igjen. Da sparer man blekk også.

Så. Det var dagens miljøtips fra jobben. Neste gang jeg daffer av skal jeg skrive noe om kompostering av sjefer. Tror jeg.

5 comments on “En resirkulert bloggpost

Legg igjen en kommentar

