Nå har det gått for langt!


Sinnafugl-farsotten har forlengst infisert hele verden og ført til utbredt galskap, vonde pekefingere og mange andre problemer. Jeg regner med at Angry Bird-spilling er nå en like stor årsak til jobbskulking som drikking og latskap tilsammen, og jeg kjenner mennesker som har kjøpt seg iPad kun for å ha en større skjerm å spille Angry Birds på.
Jeg kjenner en person som har kjøpt iPad til katten så de begge kan spille Angry Birds uten krangling (Heia brutter’n!)

Og nå har altså plysjpus blitt bitt av basillen også, ser det ut til.

Vel. Så langt ser det ikke ut til at han faktisk spiller Angry Birds. Han nøyer seg med en eneste Angry Bird!

Og han har ingen griser å skyte på…

4 comments on “Nå har det gått for langt!

  1. Jeg har skjønt av diverse youtubevideoer at iPad er blitt en meget populær katteleke. Jeg har ikke katt, så dermed har jeg ikke skaffet meg iPad heller. Om jeg gjør, burde det da følge en kattunge med? Sikkert en fin måte å bli kvitt uønskede kattunger på…

    Jeg har to not-so-angry birds her hjemme, men spillet har jeg mistet interessen for. Sørgelig, men sant.

    • Ja, man mister gjerne interessen for Angry Birds når man setter seg fast et sted og ikke kommer videre. Veldig dum spilldesign, egentlig.

      Og iPadder er egentlig veldig dyre katteleker. Særlig når man vet at katter likeså gjerne leker i timesvis med en tom pappeske eller en løs tråd.

Legg igjen en kommentar

