Cruel & Unusual

Iblant lurer jeg på hva broren min drev med de årene av livet sitt da jeg ikke kunne holde øye med ham. Jeg er ikke helt sikker på at jeg vil vite engang, men fra endel av ordene han bruker tror jeg han kanskje holdt til i kyststrøk nordafor. Men hvor han får idéene sine fra, det er en helt annen sak.

Jeg skal ikke engang fortelle om hva brutter’n mener jeg bør gjøre med motorsykkeltjuvene hvis jeg får tak i dem, men jeg kan nevne hva man trenger for å utføre «behandlingen».

Ikke at jeg råder noen til å lese denne listen, akkurat, og jeg vil slett ikke anbefale å tenke så mye som en eneste tanke om hvordan disse tingene skal brukes, men bare i tilfelle noen trenger informasjonen, her er den:

1 stor hoggestabbe
1 flisete furuplanke
Noen meter tynt tau
1 rull gaffateip
Omtrent et dusin seks-tommers spiker
En smalhalset flaske fylt med et velkjent trøndersk spesialprodukt (helst slett kvalitet, for å unngå sløsing)
1 boks fyrstikker

Broren min var i militæret en gang, men han dro aldri i krig. Jeg tror det var for det beste, for han og Genève-konvensjonen ville aldri kommet særlig godt overens…

2 comments on “Cruel & Unusual

    • Det er vel egentlig bare et godt tegn. Betyr sikkert at du ikke er nær like syk i hodet som brutter’n.

      Selv lurer jeg bare på hva jeg kan bruke istedet for hoggestabbe og heimert, ettersom ingen av delene er tilgjengelig her borte.

Legg igjen en kommentar

