Flytting

Jeg har hatt det litt travelt de siste ukene; iallefall regner jeg det som travelt når jeg har problemer finne tid til å spise og å klippe neglene.

For å løse dette problemet har jeg bestemt meg for å flytte…

Nei, det er slett ikke sant. Å flytte kommer ikke til å gjøre jobben mindre stressende eller dagene noe lengre. I tillegg tar det tid å pakke opp og flytte alt rotet mitt. Så den funker ikke!

Jeg flytter for å gjøre det litt vanskeligere for visse kriminelle elementer å finne meg. Hvis ikke det høres passende paranoid ut så vet ikke jeg, men det er faktisk sant. Jeg flytter uten å legge igjen noen ny addresse, med mindre jeg absolutt må og da er det bare en anonym postboks i Marina del Rey.

Og så har den nye leiligheten min utsikt. Ettersom jeg ikke skal fortelle noen hvor jeg flytter til kan jeg ikke si hva jeg får utsikt over, men utsikten er fin, om ikke akkurat den fineste utsikten i nabolaget. Virkelig fin utsikt koster mye her i omegn så lille meg er pent nødt til å nøye meg med billig utsikt. Og ettersom mesteparten av Los Angeles er pannekakeflat, er billig utsikt enda vanskeligere å finne enn dyr utsikt.

Og så er det endel problemer med avløpene i den gamle leiligheten min, mens den nye er i tipp-topp stand…

Og den nye leiligheten har balkong, er innen fylle-snuble-distance til stranden, og den er billigere enn min gamle leilighet!

Jeg har en mistanke om at dette høres altfor bra ut, og vi vet vel alle hva DET betyr?

2 comments on “Flytting

    • Jeg regner med det, ja. Det er riktignok vinter her, men det gjør ikke noen stor forskjell.
      Verken på tomatene eller været!

Legg igjen en kommentar

