Sjuk og svak

Å være syk er litt rart. Jeg er hjemme midt på dagen og det føles slett ikke helt normalt.

Men det er jo litt interessant å se og høre hva som foregår her på dagtid og da. Jeg ser jo vanligvis ikke leiligheten min i dagslyset engang!

Vel. Jeg har funnet ut at dama som bor under meg synger og spiller gitar.

Hun burde virkelig finne seg en dagjobb.

Eller, ettersom jeg stort sett bare er her på kvelds- og nattetid, kanskje jeg burde håpe hun finner seg nattjobb?

4 comments on “Sjuk og svak

    • Ja, det gjør man helt sikkert!

      Syngedama har utholdenhet istedet for talent og sangstemme. Hun sto på over en time om gangen, flere ganger om dagen.
      Gjorde meg enda litt mer forarget over folk som klager over Harleyer med frieksos. De holder seg da i det minste til veier, og de er vanligvis ut av hørevidde innen sekunder!

      Jeg føler meg mye bedre nå; dro tilogmed ut og jogget i går, i håp om at det hjelper å få gørret ut av lungene mine. Er ikke overbevist, men det skader sikkert ikke med litt aktivitet.

  1. Det er noe eget med å være hjemme på dagtid, man får med seg helt andre lyder fra naboene da enn på kveldstid.

    Litt slitsomt med syngedamer, men hyggelig at folk gjør noe kreativt. Det kan bli litt meget for naboene da… 😉

    Her er det stort sett ganske rolig, bortsett fra den gamle, døve damen over meg som tråkker rundt i noe som minner om tresko. Fram og tilbake… og så mister hun tunge ting i gulvet så jeg skvetter… Greit nok altså, men når hun gjør det samme sent på kveld/natt og også grytidlig om morgenen, så kjenner jeg at toleransen min er rimelig svekket etter å ha bodd her i en del år.

    Vel vel, riktig god bedring, Marina!

    • Hun trasker rundt i tresko og mister tunge ting hele dagen OG natta? Er du sikker på at den dama bare er døv, og ikke dau? Og blitt til zombie? Eller spøkelse, eller noe?

      Det er mange kreative mennesker som bor her. Jeg foretrekker de som maler eller skriver.

Legg igjen en kommentar

