Death Valley or bust!

Road by Trona, California

Og mens jeg er inne på temaet veier i California kan jeg vel nevne at i morgen tidlig skal jeg kjøre fra Marina del Rey til Beatty, Nevada.  Det er ikke at Beatty er et så veldig interessant sted; heller det motsatte skulle jeg tro.  Men veien dit går rett gjennom Death Valley, og det er vel egentlig det som er poenget med turen; å kjøre gjennom Death Valley.  Utrolig fint sted, det!

Og ja, jeg skal ta med både kamera og videokamera!

One comment on “Death Valley or bust!

  1. Tilbaketråkk: Veiene i Death Valley | Marinas Gale Verden

Legg igjen en kommentar

