Det finnes ingen dumme spørsmål.

Jeg fikk et utrolig godt tilbud fra en internettbutikk der jeg iblant handler i dag, så da jeg hadde tid i lunsjpausen tittet jeg litt og bestemte meg for å kjøpe en bukse og en stripete t-skjorte.
Mens jeg var i ferd med å bestille t-skjorten kom en kollega for å spørre meg om et eller annet. Opprinnelig noe jobb-relatert, regner jeg med.

Hun ble stående og se på hva jeg gjorde, og spurte istedet: «Hvorfor bestiller du størrelse «Tall»?»

Vel. Jeg er 1.80 meter høy. En gjennomsnitts amerikansk kvinne er 1.62. ’nuff said.

«For da får jeg flere striper!» sa jeg.

4 comments on “Det finnes ingen dumme spørsmål.

    • Vel. Egentlig ser jeg ikke veldig høy ut når jeg står heller. Jeg bare ruver et hode høyere enn de fleste andre.

Legg igjen en kommentar

