Enkelte ting kan bare ikke oversettes…

En av kundene våre hadde nylig et problem som sannsynligvis skyldes at de ikke aner hva de driver med, men det er selvsagt vår jobb å finne ut av det. Vi har sendt diverse eposter fram og tilbake, for å finne ut hvem som vet hva og hva som egentlig skjer. Før disse epostene sendes har jeg sendt diverse data til blandt andre Sjefen og diverse Kollegaer.

Epost fra Sjefen til meg og diverse Kollegaer:

«This is odd.»
– Fulgt av noen ganske fornuftige tanker om hva feilen og dataene betyr.

Epost fra en Kollega til Sjefen og meg og diverse andre kolleger:

«OK, let me GMST on this and we’ll get to the bottom of this…»

Epost fra Sjefen til Kollegaen og resten av oss:

«GMST ?!?! I plead total ignorance on this one.»

Epost fra Marina til diverse Kolleger (men ikke sjefen):

«Well, that could explain a LOT around here!»

Epost fra Kollegaen til Sjefen (og ingen andre):

«GMST – Get My Shit Together»

3 comments on “Enkelte ting kan bare ikke oversettes…

  1. Haha!
    Jeg skjønner at det er flere enn deg som er oppgitt over sjefen. 🙂
    Jeg kjente forresten heller ikke til GMST, men den må jeg notere meg!

    • Neida; vi er veldig glade i sjefene våre! De er perfekte som forklaring på ALT som går galt her! 😉
      Jeg vet ikke om GMST er en veldig vanlig ETLA, men engelsktalende individer burde virkelig forstå såpass!

Legg igjen en kommentar

